یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

معماری ایرانی تموم شد!!

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۵۹ ق.ظ
سلام دوستانی که فعلا این وبلاگ رو نمیبینین (الان اینو شاید فقط واسه خودم مینویسم :))) بالاخره یه دو بار رفتن به شهرستان باعث شد توی اتوبوس هم ک شده کتابرو بخونم


نقش فضا در معماری ایران - دکتر حائری بالاخره تموم شد اما همچی کتاب خفنی بود که حتی توی ثبت نام کنکورمم اثر گذاشت!!! شایدم جو گیر شدم ولی خدایی یه فصل جدید توی نگرشم به معماری باز کرد ...


 در حالی که نمیشه تنبلیم رو انکار کنم ولی جدا از تموم شدنش اونم وسط راه توی اتوبوس (که به نظرم زمان متوقف میشه) ناراحت شدم کاش ادامه داشت عالی بود


وقت کنم کم کم معرفی ای یا مثلا چیزایی ازش این جا مینویسم - واسه کی خدا میدونه! شاید فعلا خودم :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">