یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

یه ادم باحال! :)

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

به نام خدا و سلام

گفته بودم دور و برم چند نفری هستن ک واقعا زا صحبت کردن باهاشون لذت می برم این البته نه حسنه و نه عیب! شاید ب خاطر اینه ک من بیشتر شبیه اون ها فکر می کنم و زندگی می کنم ... شاید! - ادامه مطلب


دکتر غلامرضا اسلامی

یکی از ادم خای خیلی باحالی ک این روزا باهاش درگیرم دکتر اسلامی یه

نمیدونم این جا در مورد این ک برای من فرق دکتر و استاد و معلم چیه چیزی نوشتم یا نه؟ بهر حال میخام الان ایشون رو یه دفه از مقام دکتریت! (پایین ترین درجه توی اون رده بندی من!) به مقام معلمی (بالاترین مرتبه از نگاه من) مفتخر کنم!! :)


چیزی ک منو جذب کرده نوع تفکر، همین طور دسته بندی ها ریشه ای فکر کردن علاقه فلسفه و مضمون بندی و دسته بندی معارف مختلفی ک ماهرروزه توی معماری باهاشون در گیریم هست ایشون اگه اشتباه نکنم ب این ها علاقه منده و کارای خیلی خوبی انجام دادن

موضوع دیگه تعریف مشترکی هست ک فکر میکنم احتمالا هر دو از انسان داریم ب همین خاطرم هست ک اموزش معماری مورد نظر ایشون رو خیلی تزدیک ب اون تصاویری پیدا کردم ک خودم از تدریس میدونم.


راستی دو تا کتاب هم از ایشون همین قبل عیدی چاپ شده ک کتابای خوبی هستن:

 
معماری جمعی از نظریه تا عمل - غلامرضا اسلامیکتاب مبانی نظری معماری، عینکمان را خودمان بسازیم، غلامرضا اسلامی



نظرات  (۴)

خوشم میاد آدم بروزی هستی... فقط یه کم مث فیلسوف‌ها سنگین حرف میزنی !
منم پی‌گیر این دو کتاب هستم... امان از دست این قیمت کتاب !!!
مبانی نظریِ (عینکمان را خودمان بسازیم) اسم جالبی داره! قیمتش 30 تومنه!!! اون یکی 18 معماری جمعی...
برم پول‌ها مو از تو قلّک درارم برای هفته‌ی بعد نمایشگاه !
پاسخ:
همین ک ادم باشم برام کافیه :)
اتفاقا منم توی این فکرا بودم با این بن کتاب کتاب بخرم منتهی کلی کتاب توی صف موندن طمع کردن ب این بن کتابه! الان دارم تشویقشون میکنم چند تاییشون ک جزو دهک بالایی قیمت های کتاب هستن انصراف بدن از بن کتاب!
:)
من همین الان رفتم بن کتابم رو از بانک گرفتم !
پاسخ:
خب بسلامتی :) حتما ی اولویت بندی واسه خرید داشته باش معمولا توی نت میشه هر کتابی رو سرچ کرد و در موردش ی چیزایی خوند فکر کنم بد نباشه قبل رفتن نمایشگاه ادم ی لیستی چیزی دستش باشه
سلامت باشی،لیستم رو نوشتم البته از خیلی وقت‌ها،کتا‌ب‌هایی که می‌خوام بگیرم انشاالله:
آفرینش و آزادی (جستارهایی در هرمنوتیک و زیبایی‌شناسی) (بابک احمدی)
مبانی نظری (دکتر غلامرضا اسلامی)
معماری جمعی(دکتر غلامرضا اسلامی - دکتر حامد کامل‌نیا)
معماری مرحله‌ی تحول (ترجمه‌ی محمود رازجویان)
البته اینا فکر کنم یه 80 تومنی بشه...آقای مهندس من لیست کتاب‌ها خودم رو دارم به صورت Word تمیز و مرتب اگه خواستید براتون می‌فرستم.
پاسخ:
خوشحال میشم واسم بفرستی
sydamirhosseini@gmail
انقد هم ب من نگو مهندس! عصبی میشما :)
فرستادم براتون امیدوارم به دردتون بخوره،عصبی نشو...!منم از کلمه‌ی مهندس خوشم نمیاد.موفق باشید.
پاسخ:
:) ممنون علی اقا دستت درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">