یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

تنها دویدن، نادر خلیلی

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

تنها دویدن از نظر ساختار روایی چیزی بین رمان و گزارش های دست نویس روزانه دارد. گاهی خواندنش حوصله می خواهد اما به آن نقطه های اوج و چیزهای آموزنده ی کتاب می ارزد. تنها چیزی که درست خاطرم مانده ایده ی محوری رمان، یا اگر دست نوشته ای باشد آن اتفاق خوب و شیرین زندگی نویسنده بود: تنها دویدن!

از آن چیزهای خوب دیگر کتاب اموختن و همراه شدن با معماری است که خود را به آب و آتش میزند تا ایده های خود برای اسکان مقاوم و کم هزینه را در قاب معماری با خشت و گل پیدا و پیاده کند.


دو معرفی بهتر از این کتاب :)

آن یاددشاتی که مرا به خواندن کتاب تشویق کرد :)

معرفی کتاب و زندگی نویسنده


کتاب تنها دویدن - نادر خلیلی




مطالب مرتبط دیگر در دست انداز




نظرات  (۴)

خیلی خوب بود
شخصیت جالبی داشته
پاسخ:
بله البته باید بخونین کتاب رو یا حداقل اون دو تا یادداشتی ک معرفی کردم متن من خیلی خلاصه بود
من هم از مطالعه این کتاب خیلی لذت بردم، اگه اجازه بدید دو تا کتاب خوب دیگه ای که فکر میکنم خواندنشون خالی از لطف نباشه معرفی کنم؛
-معماری اندیشی، نوشته پیتر زومتور، انتشارات حرفه هنرمند
-دست متفکر، نوشته یوهانی پالاسما، ترجمه علی اکبری

پاسخ:
سلام ممنون بابت کتاب هایی ک معرفی کردین اتفاقا معماری اندیشی زومتر ر مدت هاست میخام بخونم ولی قمست نمیشه :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۴ فرزین خاکی
آقا من یه فولدر تو کامپیوتر دارم،‌ پاراگراف‌های جالب‌ش رو عکس گرفتم و اون تو نگه داشتم! 
پاسخ:
بله واقعا کتاب خوبی بود اتفاقا من اولین بار ب معرفی اقای لطفی زاده در یانون دیزاین خوندمش خلاصه بچه های دانشگاه هنر ما رو معتاد کردن :)
فقط ی جایی ک نامه های معشوقش ر توی اب میندازه و برای همیشه راهی امریکا میشه رو باورم نمیشد! :/
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۲ فقیرِ حقیرِ محتاج به رحمت خدا
سلام و وقت بخیر
خیلی ممنون از کتابی که معرفی کردید، من نخونده بودم و به نظرم باید کتاب خیلی جالبی باشه، کتاب "تار و پود و هنوز" دکتر صارمی هم زندگی نامه ایشون هست که اون هم در نوع خودش جالبه.

اما یک کتاب جدیدی که توی این مدت خوندم کتاب "لذتی که حرفش بود"(شش تک نگاری در مورد دیدن و زیستن) از پیمان هوشمندزاده است و کتاب خیلی خوبی بود، توصیه میکنم بخونید:

http://www.cheshmeh.ir/book/%D9%84%D8%B0%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D8%B4-%D8%A8%D9%88%D8%AF/
پاسخ:
سلام ممنون کتابی ک قبلا معرفی کردین کتاب درباره عکاسی ر سال قبل خوندم واقعا عالی بود حتما ی نگاهی ب این دو کتاب هم میندازم :) ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">