یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

امام زاده عبالله همدان طرح قدیم

امام زاده عبدالله همدان طرح جدید


پرده ی اول:


شب عید فطر بود که با خانواده رفته بودیم بیرون یه چرخی بزنیم با یکی از بستگان سر همین طرح جدید امام زاده بحث افتاد. همدانی ها بخصوص همدانی های هم سن و سال من خاطرات خیلی زیادی از فضای قبلی امام زاده عبدالله دارن طرح قبلی یه فضای بقعه مانند کوچیک وسط میدان بود و دور و بر این بقعه فضای سبز بزرگی بود که کلی خاطرات کودکی امثال من توی اون اتفاق افتاده بود یکی از معمول ترین اتفاقات توی فامیل نذری دادن توی فضای سبز دور و بر این بقعه بود درختای زیادی داشت و سایه دار بود به علاوه بدنه های خود بقعه هم تو رفتگی هایی داشت که مردم و خانواده ها توی سکوهای اطراف اون می نشستن و نذری میدادن بچه ها هم توی این فضای باز دور می چرخیدین و قص علی هذا ... ادامه مطلب

۸ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۵

سلام دوستان از اون جایی که مدت هاست برخی مطالب رو به ادرس دوستان به صورت دستی!! :) میفرستادم تصمیم گرفتم بخش خبرنامه رو جدی تر کنم و ازین به بعد مطالب رو ایمیل نکنم این طوری دوستانی که مایل به دریافت مطالب هستند فقط مطالب به دستشون می رسه و خدایی نکرده دلخوری ای پیش نمیاد، هر چند دوستان تا حالا لطف داشتن و اغلب با انتقاد و پیشنهاد و تشویق به ادامه راه مصمم ترم کردن.


دوستان دقت کنید بعد وارد کردن ایمیلتون فیدبرنر به ایمیلتون یه ایمیل میزنه که لینک فعال سازی داخلش هست حتما باید اون لینک رو بزنید.


به هر صورت اگر امکان داشت لینک خبرنامه رو برای دوستانتون هم ایمیل کنید تا مخاطبان دست انداز بیشتر و بیشتر باشن، پیشاپیش از لطف دوستان ممنون :)


1


تصویر بالا بخش اشتراک مطالب از طریق خبرنامه فیدبرنر هست. که همیشه سمت چپ وبلاگ قرار داره. در صورتی که خبرنامه رو خواستید به دوستان معرفی کنید هم میتونید به این پست ارجاع بدین و هم به این ادرس:


http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=blog/aDCc&loc=en_US

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۵