یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

نامه اول، سلام سید عزیز

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۰ ب.ظ

سلام دوستان، این ها رو چند وقت قبل پیدا کردم، اون موقع،بهمن 93 تازه اولین تجربه ی تدریس رو اون هم به صورت اسیست طرح رو از سر می گذروندم، کلی سوال توی ذهنم بود و کلی شور و علاقه. چند ماهی ک گذشت برای هر کدوم از بچه ها نامه ای نوشتم. این اولین نامه است. نامه هایی که دو سه سال بعد به دستشون رسید ...




سلام سید عزیز


اولین بار ک پامو گذاشتم کلاس با خودم طی کردم ک قبول کنم خدا هر کی رو منحصر ب فرد افریده واسه همین با خودم قرار گذاشتم ک ادم ها رو طوری هدایت (کرکسیون یا correction) کنم  که هر کی اونطوری بشه که خدا میخواد یعنی هرکی مثل خودش بشه نه اون طوری که من میخوام یا فکر میکنم درسته.

من اون چه ک از دستم بر اومد برای بچه ها کردم. در مورد شما کم تجربه تر بودم و کمی هم کم کاری کردم، بخشی اش به خاطر این که شما وجود منحصر ب فردی بودی ک من قبلا تجربه نکرده بودم به خاطر همین هم نتونستم خوب برنامه ریزی کنم یه بخشی هم واسه این بود که توی کلاس حسابی سرم شلوغ بود و واقعا نمی رسیدم اون قدر ک لازمه واسه هر کی وقت بذارم. ان شالله که منو حلال کنی.

 

هرچی من کمتر از اون چیزی بودم که باید بودم، تو هر بار بیشتر از اونی بودی که فکر میکردم. در واقع یکی از بزرگترین اشتباهات من این بود که ازت کم خواستم. هر بار هم ک این کار رو کردم و قبول کردم مثلا انقدر ازت بخوام، تو متعجب ترم کردی!

 

از قضاوت نترس خودت باش و سعی کن از سرسخت ترین اساتید هم چیز یاد بگیری. حتی اگه به نظراتت به ایده هات اهمیت نمیدن ایرادی نداره مهم اینه که اون ها چیزهایی بلدن که میشه ازشون یاد گرفت. خود من توی دوران کارشناسی همیشه دنبال کسی می گشتم که به حرف هام گوش بده ... حالا که فکر می کنم میبینم چه بهتر بود که من بیشتر گوش می کردم و بیشتر یاد می گرفتم.

 

امیدوارم توی زندگیت موفق باشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">