یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

ما زنده به آنیم که بی سوژه نمانیم!!

يكشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۴:۵۵ ب.ظ
ما زنده به آنیم که بی سوژه نمانیم!!
برای استاد میرلطیفی عزیز – معماری اسلامی

( سر نوشت : عکاس مصطفی دلبریان :) )

ادامه ی مطلب

استاد میرلطیفی - معماری اسلامی - دانشگاه علم و صنعت

ما زنده به آنیم که بی سوژه نمانیم
شوخیم و همین علت بیچارگی ماست

از بس که به استاد و اسیست تکه پراندیم
پرونده ی ما دهر به صد صفر بیاراست

هر بار که رفتیم پی نمره و ارفاق
از نیش اساتید ز سر دود هواخاست

گفتند که یادآر زمانی به تو گفتیم
گیری تو جوابی؛ آن روز که با ماست

این شد که بگفتیم ز اوصاف اساتید
هفتاد و دو مصرع بسراییم که بر ماست

امید به باد است زنیم حربه ی آخر
این دهر چه دیدی زمانی که خدا خواست

صد بیت سرودیم به دو صد حیلت بسیار
این شد که ز استاد قهقه به هوا خاست

استاد فروتن که مرا نیست چنین حال
از ما همه انکار که بودست همه راست!

تا این که رسیدیم به آن مصرع آخر
گفتم که مزاحی کنم اکنون که با ماست

این شوخی آخر بکنم دست بشویم
الانه که برخاسته با دنده ای از راست

"امشب به هزاران مهنت بسیار
بعد عملی سخت و با گریه و اصرار

بروی همی چیره شدم من به گرانی
برگشت کنم حال با نمره ی عالی"

خندیدن استاد به یک باره بخشکید
از ماوقع بد چو مرغی به هوا خاست

استاد خروشان که پسر این چه سرودی است؟
قصد تو از اول همین بوده ؛ بگو راست!

این گفت و فروکاست دو نمره زمن از پیش
گفتم ز که نالیم کز ماست که بر ماست


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۰۱

نظرات  (۱)

دمت گرم قشنگ بود!!!
پاسخ:
سلامت باشی این داستانش واقعی بود :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">