یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

سه تا کتاب محبوبم

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۰۱ ق.ظ
سلام

سه تا کتابی که همیشه فکر میکنم اگه قرار بود به کسی چیزی هدیه بدم و معماری هم میخوند این سه تا رو هدیه میدادم ... حیف یه مخاطب خاص نداریم فعلا :))

به نظرم این سه تا کتاب بهترین و تاثیرگذارترین کتابایی بودن که وضعیت معماری کشور و همینطور تصویر گاه مبهم و گاه روشن ایندم رو برام ترسیم کردن تقریبا به جز سنت و بدعت دوتای دیگه رو کامل توی اتوبوس و اینا خوندم ینی کم حجمن و هرجایی :) مطالبشون کوتاهن و حالت مقاله مقاله دارن اما مثل یه دروازه و درگاه یه شروع و استانه ی یه حرکت رو به اینده اند :)) 

اینو 5 شهریور توی یادداشتای روزانم نوشتم الان پیدا شد :

کتاب تاملات در هنر و معماری به نظرم بهترین کتابی بود که به اعضایی که تازه به حوزه  هنری میان میشه اهدا کرد! چون  هم پاسخ به دغدغه هاست و هم خودش دغدغه ساز!

فکر کنم هر سه تاشون همینن هم جواب سوالای زیاد ی دانشجو ان هم باعث میشن کلی سوال جدید و راه نرفته واست باز شه :)


نظرات  (۲)

سلام.مطالب خوبی و کتابها و نقد های خوبی را ارائه می دهید.من هم کتابهای خودم رو دارم معرفی میکنم.درصورت تمایل به همکاری علمی خوشحال میشوم !
این وبلاگ من تازه شروع کردم ! اگه خواستید سری بزنید.
www.amohebi.persianblog.ir

پاسخ:
سلام علی اقا :)

خیلی خوشحال شدم که می خاین این کار رو شروع کنین حتما اگه کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم به نظرم حالا که تازه شروع کردین  بهتره توی بیان بنویسین یه ایمیل دعوت براتون ارسال کردم محیطش خیلی بهتر از پرشین بلاگ و ... است
سپاسگزارم از لطفتون | ایمیل ارسال نشده ! متاسفانه... |
چه خوب که زودتر اطلاع دادید.آدرس ساخت وبلاگ را لطفا ارسال کنید | ایمیل خودم مینویسم در صورت تمایل تبادل منابع مطالعاتی لیستی از آنها را برای جنابعالی ارسال کنم | مجددا سپاس.


mehraz_85@yahoo.com

پاسخ:
سلام علی اقا براتون دوباره ارسال کردم ممکنه رفته باشه توی اسپم و ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">