یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

دغدغه های یک دانشجوی معماری از همه نوع

یادداشت های روزانه

سلام دوستان
خب معلومه که من یه دست اندازم! نه مقصد که جواب سوال هامون رو بدونه و نه حتی یه راه که مسیر رو نشونمون بده. این که گفتم دست اندازم واسه همینه. دست انداز ها درست وقتی فکر میکنیم همه چی رو میدونیم مقصد رو میشناسیم راه رو درست انتخاب کردیم و حالا فقط باید گاز بدیم، سراغمون میان. واسه همینه که میگم اینجا دنبال جواب نگردین اومدم سوال کنم و با دوستانم حرف بزنم نه این که حرفم رو به هر بهانه ای بزنم ...

درباره ی دست انداز این جا بیشتر بخونید:
http://dast-andaz.blog.ir/page/about-me

بایگانی

حلقه هنر ۵ - چهارشنبه ی این هفته

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۳ ب.ظ
سلام بچه ها هر دو هفته یه بار چهارشنبه ها حلقه هنر توی دانشگاه هنر برگزار میشه ... دوستانی که گذرشون به تهران افتاد حتما شرکت کنند ولی هر هفته متن صحبت ها توی سایت حلقه هنر قرار میگیره میتونید تو سایت ببینین :)
http://circleofart.ir/

اینم سایتم یه جورایی آرک دیلی ایرانی هاست :) تحلیلای جالبی روی کارها آرکدیلی و دیزاین بوم و ... میذاره:
yanondesign.com


حلقه هنر 5



نظرات  (۳)

سلام آقای حسینی. ببخشید که نظر نمی‏ذارم! اما کمابیش پی‏گیر پست‏ها هستم.
یه سوال داشتم ازتون. چه‏طور میشه برای وب‏لاگ اشتراک روزانه ایجاد کرد؟
پاسخ:
سلام اقا مخلصیم این حرفا چیه؟ :)
خیلی راحت برین تو feedburner.com  با اکانت جیمیل وارد میشین ادرس سایت رو میدین واستون درست میکنه :)
ببخشد دوباره مزاحم میشم. من رفتم همه این کارارم کردم، ولی هنوز خبرنامه به وب‏لاگ اضافه نشده.
پاسخ:
باید برین تو ویرایش قالب وبلاگتون بعد یه کد رو از همون فیدبرنر کپی کنین توی قالب وبلاکتون این طوری راحت میاد توی وبلاگتون
آقا جون مطلب بذار!
پاسخ:
سلام :) چند وقته دسترسی به نت ندارم :( اینم قاچاقی اومد کافی نت جواب نظرا رو بدم ... چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">